به بعضیاباید بگی

آمار مطالب

کل مطالب : 103
کل نظرات : 166

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 135
باردید دیروز : 146
بازدید هفته : 309
بازدید ماه : 414
بازدید سال : 1076
بازدید کلی : 51643

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس d1380.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 135
بازدید دیروز : 146
بازدید هفته : 309
بازدید ماه : 414
بازدید کل : 51643
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 166
تعداد آنلاین : 1

كد ماوس

نویسنده : بی کس
تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393
نظرات

.

.
به بعضیا باید بگی
ﺗﺎ ﺩورﺕ ﺷــُـﻠﻮﻍ ﻣﯿــﺸﻪ “ﺟــَـﻮ” ﻣﯿــﮕﯿﺮﺗـِـﺖ
ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑــــــــﺎﺷﻪ ﺗــَـﻨﻬﺎ ﮐـــــﻪ ﺷــُـــﺪﯼ “ﺑـُـﻐﺾ” ﻧــﮕﯿــﺮَﺗﺖ…….!
.
.
.
.
.
به بعضیا باید گفت:
به ظاهرت نناز اخه خیابون ما هم قشنگه…………
اما از زیرش فاضلاب رد میشه………
.
.
.
.
.
به بعضیا باید گفت:
الان من دوست دارم…
فکر خیانت باش…
.
.
.
.
.
به بعضیا باید گفت :
تو اگه موندنی بودی با نفر قبلیت میموندی . . . !!!
.
.
.
.
.
به بعضیا باید گف

ببین شکلات هم مغز داره اما تو همونم نداری!!!
.
.
.
.
.
به بعضیا باید بگی
عـزیـزم تـو بـه مـا نـمـیـخـوری

لـااقـل دوتـا پـیـک بـزن بـه در و دیـوار بـخـوری…..
.
.
.
.
.
بـهـ بَـعـضـیـامـ بـاسـ گُفـتـ :
هَـرکـی بـامـن شُـد دَمـپَـر
بَـعـد چَـن وَقـتـ شـد پَـرپَــر !!
گـفـتـم کـه مـواضـب خـودت بـاشـی
.
.
.
.
.
به بعضیا باید بگی
اصلا من لاشــــی…
پس چـــــــــرا زور میزنــــی که دور و بر مـــــن باشـــــــــی؟؟؟!!!

.

به بعضیا باید گفت:

اگه حس میکنی خیلی بارته واست”گاری” بگیرم
.
.
.
.
.
به بعضیا بایدگفت:

دهنتو به اندازه کلماتت بازکن،گنده تر از خودت بخوای حرف بزنی

بخیه لازم میشی ها…:)
.
.
.
.
.
به بعضیا باید گفت:

نمیگم نباشی میمیرم

نمیگم بی تو هیچم

بودی، بودی

نباشیم ، هستن….)
.
.
.
.
.
به بعضیا بایدگفت:

عزیزم دلم اونی که با دیدنت

“کف” میکنه دلستره،

نه من:))

.
.
.
.
.
به بعضیا بایدگفت:

توآسمونا دنبالت بودیم

زیر غریبه ها  پیدات کردیم
.
.
.
.
.
به بعضیا باید گفت:

حیف واسه درد زایمان ننت
.
.
.
.
.
باید به بعضیا گفت:

اگه آدم نیستی ،

حیوون خوبی باش!

من خونگیاشو خیلی دوس دارم!!
.
.
.
.
.
به بعضیا باید گفت:

اینقد به تیپُ قیافت نناز بابا

ما به اون آدامس صدتومانی هام میگیم شیک!!
.

.

به بعضیا باید گفت:

اگه حس میکنی خیلی بارته واست”گاری” بگیرم
.
.
.
.
.
به بعضیا بایدگفت:

دهنتو به اندازه کلماتت بازکن،گنده تر از خودت بخوای حرف بزنی

بخیه لازم میشی ها…:)
.
.
.
.
.
به بعضیا باید گفت:

نمیگم نباشی میمیرم

نمیگم بی تو هیچم

بودی، بودی

نباشیم ، هستن….)
.
.
.
.
.
به بعضیا بایدگفت:

عزیزم دلم اونی که با دیدنت

“کف” میکنه دلستره،

نه من:))

.
.
.
.
.
به بعضیا بایدگفت:

توآسمونا دنبالت بودیم

زیر غریبه ها  پیدات کردیم
.
.
.
.
.
به بعضیا باید گفت:

حیف واسه درد زایمان ننت
.
.
.
.
.
باید به بعضیا گفت:

اگه آدم نیستی ،

حیوون خوبی باش!

من خونگیاشو خیلی دوس دارم!!
.
.
.
.
.
به بعضیا باید گفت:

اینقد به تیپُ قیافت نناز بابا

ما به اون آدامس صدتومانی هام میگیم شیک!!
.
.


تعداد بازدید از این مطلب: 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود